Direktlänk till inlägg 14 april 2010

Hur är det med otroheten!?

Av razzoredge - 14 april 2010 11:13

Av razoredge - Måndag 22 feb 08:57

Vad är otrohet?

Vart går gränsen?

Vad är det värsta sättet att vara otrogen på?

Är otrohet endast en handling eller kan man vara otrogen även genom känslor och tankar?  


*Nu har jag visserligen inget fast förhållande, men om jag nu hade det och för en kväll hade 6 med någon annan än min partner helt utan känslor så tror jag ändå ALLA skulle se det som otrohet rakt av!!

Om jag hade några som helst känslor för den jag hade 6 med spelar nog ingen roll utan det var ändå otrohet.  


*En annan sak som kan hända är ju att man iställer på håll åtrår någon annan än sin partner, man tänker ofta på personen och det pirrar till i magen bara av att tänka på och se personen. Men så länge det inte blir någon fysisk kontakt så är det ju inte otrohet, eller hur??!!  


*Sen kan man ju tex. telefon6, eller kankse nu i "data-tider" mail6 eller som vi alla vet är ganska så vanligt webcam6. Är det otrohet?

Fortfarande så finns det ingen fysisk kontakt!!  


 


Men hur är det då egentligen??!!

Är bara pure 6 totally without feelings så att säga värre än att ex.fantisera om och ha känslor för en person eller att skriva lite upphetsande "dirt" på msn??

Nu tänker säkert många att har man inga känslor för den personen man väljer att ha 6 med utanför sitt förhållande så kan man ju inte heller älska den man är tillsammans med....men är det riktigt sant det?  


Människans sexuella drift är ju faktiskt väldigt stark och varför skulle den inte vara det? Vi är ju faktiskt inte mer än levande varelser!

Varför skulle vi inte kunna ha en ren sexuell relation utan att blanda in känslor m.m.?

Självklart så är det många som absoluuut inte förstår detta och det är ju inte så konstigt, för det är ju så vi lärt oss.....att man bara har 6 med sin partner om man nu har en sådan.

Men hur är det då egentligen med otrohet? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av razzoredge - 14 april 2010 11:18

Av razoredge - Måndag 15 feb 09:06 Det finns många olika "typer" av förhållanden, vissa bra och vissa dåliga. Vet alla varför dom är tillsammans? Sätter sig vissa par ner och tänker/känner efter ibland? Jag gör det defenitivt, finns många ...

Av razzoredge - 14 april 2010 11:15

Av razoredge - Måndag 15 feb 09:27 Vill börja skriva att jag såklart vet att det finns både bra och dåliga inom dessa yrken, jag vet att de finns fula fiskar inom alla yrken. MEN i mina ögon ska det vara svårare för s.k "fula fiskar" att få h...

Av razzoredge - 14 april 2010 11:12

Av razoredge - Tisdag 23 feb 10:24 När är det ok att använda våld? Jag menar inte överväld....även om jag själv tycker att det i vissa sammanhang skulle vara heeeelt ok!   Jag själv är absolut ingen våldsam person, jag hatar vanligtvis v...

Av razzoredge - 14 april 2010 11:10

Av razoredge - Tisdag 23 feb 10:41 Hat är för mig ett starkt ord och en väldigt stark känsla. Vi kan väl säga så här för att ni ska förstå riktigt hur hat är för mig. Om jag verkligen hatar en person så skulle jag nog känna mig tillfreds om ...

Av razzoredge - 14 april 2010 11:08

Av razoredge - Torsdag 28 jan 12:56 ja precis......var ligger jämlikheten i det undrar jag? Det tjatas och tjatas i att kvinnor ska ha samma rättigheter som män, men hur kommer det sig att det aldrig pratas om att män ska ha samma rättighet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards